دوست داشتن

پروفایل نویسنده

مشاهده قالب های وبلاگ

چت روم شکلاتی

انجمن تفریحی سرگرمی

طراح قالب : آی تم

هیس چت



دختر از دوستت دارم های هر شب پسر خسته شده بود.

 

یک شب وقتی اس ام اس اومد بدون ان که ان را باز کند

 

موبایل را زیر بالشت گذاشت و خوابید

 

و صبح وقتی مادر پسر به دختر زنگ زد و گفت:

 

پسرم مرده..!!!

 

دختر با چشم های اشک الود به طف موبایلش رفت

 

و اس ام اسی که پسر دیشب برایش فرستاده دبود را خواند.

 

او نوشته بود:من تصادف کرده ام به زور خودم را به خونه ی شما رسوندم

 

بیا پایین میخوام برای اخرین بار ببینمت!!!!!!

 

(خیلی خیلیییییییی دوست دارم)



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت21:19---13 مهر 1392
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااای خیلی خیلی خیلی خیلی داستان قشنگی بود متاثر شدم.....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 26 شهريور 1392 15:35 |- Neda☁.¸¸.•☂ ☁ -|

_______________ ɪʼᆻ__ɩǫʂţ__ŵɪţʜǫǔţ __ȳǫǔ _________________
Aytem.ir